quarta-feira, maio 04, 2005

Mãe, Há Só Uma...


MANDY:
Well, Brian... Your father isn't Mr. Cohen.
BRIAN:
I never thought he was.
MANDY:
Now, none of your cheek! He was a Roman, Brian. He was a centurion in the Roman army.
BRIAN:
You mean... you were raped?
MANDY:
Well, at first, yes.
BRIAN:
Who was it?
MANDY:
Heh. Naughtius Maximus his name was. Hmm. Promised me the known world he did. I was to be taken to Rome, House by the Forum. Slaves. Asses' milk. As much gold as I could eat. Then, he, having his way with me had... voom! Like a rat out of an aqueduct.


in: Life of Brian - (c) 1979 Python (Monty) Pictures Limited. All Rights Reserved.


O Dia da Mãe passou-me um bocadinho ao lado, mas como para mim todos os dias são «da mãe» (também há os ditos dias filhos-da-mãe muitas vezes porque a mãe está a ser filha-da-mãe mas não vamos por aí) resolvi deixar aqui uma singela homenagem à minha mãe e a todas as mães que fazem sacrificios pelos filhos (como a Mandy, por exemplo).

1 Comments:

Blogger Calvin disse...

Manda um beijinho à tua mãe. :o)

6:50 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home

Demand Panic! At The Disco with Eventful! Discover and Create Events at Eventful Learn More about Eventful Demand

"It's an insane world and I'm proud to be a part of it. - Bill Hicks"